wie

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ!
Mina fötter är döda!
Ännu en dag i högklackat :(
Fett nice dag.
Köpte upp pengar från pappa ju, kommer bild på det jag köpte ;D

Drog till Nacksta vid 18:00.
Hämtade först upp Minh thu i stan.
När jag var vid Hedbergska åkte det en bil förbi och några killar stack ut huvudena och skrek och visslade efter mig D:
Jag var la snygg.
För att när vi sedan kom till Nacksta höll vissa på att glo sönder : (
RIP MIN CYKEL.
Den gick sönder vid Nacksta kyrkan :(
Går inte att svetsa ihop den igen.
Fråga inte hur den gick sönder, jag vet fan inte.

Dagen var väl som den förra jag skrev om.
Superduper underbar.

Vi lekte sanning och konka och alla frågade om hur det var att ha sex? lol .

Kommentarer
Postat av: minhthu

sköööna vi är ! :P

2009-05-10 @ 16:38:04
Postat av: minhthu

sköna vi är ! :P

2009-05-10 @ 16:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0