Lotta på hjul.

Är det bara jag eller är jag typ grymt inaktiv här? :(
ECbloggen går för fullt men denna blir bara liggandes på sidan, fy Lotta!

Sitter i alla fall på bussen påväg hem från soliga Stockholm med egentligen stort S i SOLIGA.
Så varmt det var när jag skulle till pendeln dog lite :(
Mina 4 dagar i Stockholm har varit nice-a.
Tack så mycket Olivia för att jag fått sovit hos dig, vi har haft det så jävla bra.
Och jag lovar att jag ska slå ihjäl Johan någon gång, men bara lite... "lite"..

Men vafan, jag tog upp datorn för att skriva på engelskan..
Vilket failar(misslyckas) stort just nu.

Ska kanske börja nu :D

Ska skriva om H.E.A.T tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0