Kärlek i Sommar.

Jag stör mig på dessa människor som skriver att dom inte tänker gå singel i sommar.
Men känslor är ju något man inte kan tvinga fram?  Varför inte bara låta tiden gå och kanske vara lite modigare mot tjejer/killar men att inte vara allt för på.
Man vill ju ha äkta kärlek, och inte något som inte håller alls.
Var den du är, du kan om du vill klä upp dig lite mera och sätta på lite fint smink.
Men var fortfarande den du är.
Ingen vill bli kär i någon som inte finns där.
Bara för att det blir sommar betyder inte att man ska ut och leva livet bland alla du kan få tag på.  Trött på dom som tror sånt!
Vill man ha ett förhållande eller bara något strul?
Jag säger ja till förhållande.
Tänk också på att du är inte ensam, du har vänner och familj runt om dig! :)

Bli kära, men inte på fel sätt!  :)

Kommentarer
Postat av: Erika | foto & så mycket mer

Sv: vad glad jag blir :)

just det har jag ingen aning om för det fick jag hjälp med. men gå in på designadinblogg.se, han tipsar ju om det mesta! :D

2009-05-27 @ 23:03:41
URL: http://enerikaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0