Hejhejhejhejhej.

Nu har jag städat ur han ur rummet.
Vissa saker ska ner i källaren som minnen man kan kolla på om 20 år.
Vissa vet jag inte.
Känner lite bättre nu. Lite.

Kollar igenom min bdb, fan alltså.
Såren är för nya.


Det var ganska kul på konfirmationen.
Vi fotograferades och gick igenom allt inför lördagen.
Filip var såååå dryg idag.
Han vill typ döda Timmy.
Hahaahahaha.
Mariwiwa(Hon kallar mig lowtta, jag kallar henne det) var sötast av alla idag för hon hade sminkat sig och klätt upp sig, naw.
Höll på att få ryck på Filip för han satt med papperet som beskrev konfirmationen, och drog det över min rygg, HELA TIDEN D:
Var så jävla nära på att slå till han.
Maria typ:
NEJ LOTTA.

Sen efter vi gjort allt i kyrkan fick vi korv som jag och maria skippade.
Vi satt oss i ett mysigt fönster med kuddar och pratade istället.

Hem sen.
Läxor egentligen, orkar inte.

Kommentarer
Postat av: Mariwiwa ;d

Hade ja klätt upp mig? >_o kmr fan nt ihåg va ja hade på mig xd



och du är söt :*



Jag sa aldrig att du nt skulle slå hnm? :o

SLÅSLÅSLÅ :D (aa) nä, men ba liiiiite (A)

2009-05-09 @ 20:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0