Hej :D

Jag har försökt att skriva och läsa på mina läxor idag, vilket gått åt helvete.
Ehehe, jag har käftat med en massa personer på fashioncore.net
Roligt som fan :)
Idioter finns det överallt.
Vad ska man göra med dom?
Sätta dom på en ö så dom kan sluta störa oss normala människor? :)
Vem vet.
Jag har sökt till spotlife.se nu.
Bara att vänta och se nu.

Vad är svininfluensan egentligen?
Är det som fågelinfluensan och galna kosjukan?
Jag har ingen koll alls och jag orkar inte läsa allt i tidningarna.
Jag som gillar att få vanliga influensan, men jag vill inte ha någon sån :(((

Åh, jag vill ha sommar och sol, med häftig pool.

Kommentarer
Postat av: LoEm

Titta in min tripp till USA, och hur det var.

Nu har jag börjat uppdatera med Washington-besöket!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0