En dag till :D

Nä nu jävlar kan någon ta och byta väder med Sundsvall.
Bara grått, grått och återigen grått.

Slutade extra tidigt idag för att alla andra i klassen föruom jag skulle på studiebesök på Höglunda Skolan.
Så det var ju ingen mening för mig att ha matte, mentor och det ensam.
Det var små nice, det lite mindre nice var att pappa sa att han skulle komma om 5 minuter.
Han kom 15 minuter sent!!!!!!!! Typsikt han då.
Ett plus var att han ska fixa min cykel som tragiskt gick sönder på samma ställe som den hade gjort för 25 år sen..
En mycket gammal cykel äger jag.
Det är charmigt med gammla cyklar enligt mig.
Äger 2 st, ska be pappa fixa några fler.
Vill ha 5 st :D
Cykel-Girig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0