:D

Tänkte berätta lite om mig.
Jag heter Lotta, jag tror nästan alla vet det.
Bor i hålan Sundsvall, jag trivs icke.
Min familj är inte värsta svensson svensson familjen även fast vi heter det ;)
Jag är en tankspridd person som växlar humör dag för dag.
Lättsårad är jag.
Och jag klarar inte av när folk sviker, jag bryter ihop då.
I min blogg skriver jag 24/7 och om allt och alla.
Jag gillar att se på CSI och liknande serier på tv.
Ibland blir jag allmänt dryg mot precis allt och alla.
Jag var en riktig bokmal förut men nu har jag gått igenom hela biblotekets fantasy utbud så..
Jag är inte singel! Men man kan fortfarande prata med mig!

Jag gillar allt från trance till death metal.
Dagdrömmar gillar jag också.

Jag är ett typsikt VG-barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0