:D

GUD, JAG DÖR.
Mina fötter Gå ALDRIG i högklackat i mer än 2 timmar D:
Gick i det i typ 7 timmar nu.

Var i Nacksta med Filip, Ronja, Johanna, Jonathan, Nisse, Minh thu, Samar, Maryan och Anton.
Vi gick fram och tillbaka mellan Nacksta och St:olof.
Som fan att jag dog, första gången jag gick i högklackat också! :(
(Har gratis sms nu)
Innan jag drog ut fick jag 4 redbull, 1,5 liter cola, och päron splitt av pappa <<333.
Drog först ut med Minh thu när vi sedan träffade på den drygaste, mest sexfixeraste personen jag träffat! Nisse.
Han skulle jucka mot allt och alla!
Sen drog vi till St:olofskolan där jag la mig i en sånhär stor gunga.
Filip, Johanna och Ronja låg redan i den men jag klämde in mig där!
Slutade med att jag inte kunde andas för att Ronja och Johanna låg på mina lungor och Filip satt på mina ben så jag kunde inte röra mig.
D: HATE YOU FILIP.
Jonathan gjorde fart samtidigt så jag blev yr och halvsomnade, hehehe.
Jonathan och Filip drog och spelade fotboll med Anton.

Senare kom Nisse som skulle prova mina skor, HAHA.
GUD, JAG DOG AV SKRATT.
SÅ BÖGIG HAN ÄR.
Och dryg som fan!
Jag fick ha hans stora jävla skor som jag nästan tappade.
Och hans cykel var ju omöjlig att cykla på D:

Efter ett tag så slutade med att Minh thu, Samar och Nisse stod och juckade emot varandra.
Wierd people!
Och Minh thu och jag gjorde ett avtal om att jag ska vara singel i minst 3 månader, haha.
Fan vilket avtal :(

LOVE SEX MAGIC! - CIARA FEAT JUSTIN TIMBERLAKE <3


Typ vid 22:30 följde vi Ronja halva vägen hem, det var bajsjobbigt!
Och Johanna sprang hem sedan?
Skit skumt.

Drog hem vid 23:00.
Inget mer att skriva.

Dagen var fett värd.
Kvällen också.
Inte haft såhär roligt på länge :d

Kommentarer
Postat av: johanna

gud vad kul det var! :D

2009-05-09 @ 22:13:20
Postat av: johanna

när mina släktingar har åkt hem då ska vi va ute mer :D

2009-05-09 @ 22:14:34
Postat av: LoEm

Vad tycker du om Tubtoppar ?

2009-05-10 @ 00:35:05
URL: http://loem.blogg.se/2009/may/hm.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0