090507 - 080507

Ett år sen jag var på Skansen första gång(!!) med Kamratstödjarna.
Fyfan vad roligt vi hade det.
Det fanns ett plank där man skulle svara på frågor, vi skrev typ:
LOTTA & MINH THU WAS HERE, FROM SUNSVALL.
HAHA.
Sen snodde vi med oss pennorna, hahaha.
VI gick sedan förbi såna som delade ut nyckelringar, vi tog ca 5-7 st? Höhöh.
Senare gick vi bara runt och kollade på djuren, blev jagad av en get.. eh.
Vi hittade inga.. "gratis" saker sen :(
Så vi gick och satt oss i någon trädgård där.
Vi såg också en GRYMT snygg kille, men tror du vi gick fram till honom?
HAHA.

Artisterna:
Sibel, Agnes, Adam Tensta, Björn Gustavsson. osv.
Kommer inte ihåg allt.
Bara att det var jätte coola tolkare som tolkade åt dom som var döva.
Teckenspråktolkare!
Coolt som f*n när dom tolkade Adam Tenstas låtar!

Efter artisterna gjort sitt sprang alla till utgången och till bussarna som hade säkert minst 60 per stående.
Vi gick i stan och jag fynadade ett par svarta cheap monday skoooor.

På onsdag blir det Skansen igen!
Och sen Olivia och alla andra i Stockholm jag känner! :D

Kommentarer
Postat av: isabelle

fin blogg!=)



besök gärna min óch min kompis blogg!=)

2009-05-07 @ 16:16:44
URL: http://bejjoochmejjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0