090501

Min dag började vid 08:00.
Under hela för och eftermiddagen tuggade jag bara tuggummi.
Jag åt inget förrens mamma tvingade mig senare på kvällen.
Åkte till Bergsåker som sagt ikväll och grillade.
Det var kul i början.
Syrran och jag körde lite basket och sen hoppade vi studsmatta.
Sen började Ari och Mamma att dricka.. Kul..
Uffe och Titti drog efter ett tag och jag satt själv i soffan i typ 5 timmar.

Jag vill så gärna bara sätta mig ner, ta en cigg och känna lugnet komma.
Ni som inte förstår så lugnar det att röka.
Men det är inget jag gör 24/7.
Utan någon gång per år när jag mår som sämst.
Jo, nu är jag ännu mera äcklig och allt sånt.
Jag vet, tack.
Men jag har inte rökt på ett jävla år snart så.

På Teven i Bergsåker så var det Wipeout, dom som kommenterar är ju så sköna.
" Bryt foten dansk jävel! "
" HAN SLOG INTE SVENSKEN, YES! "
" MEN BRYT FOTEN ÄNDÅ DANSK JÄVEL!"
HAHAHA, <3


Är det bara jag som tycker att alla insekter är ovanligt stora iår?
Jävla mutantinsekter.
Myggorna är ju stora, jättestora!
Jag som var rädd för dom förut, nu då?
Livrädd, hahahaha:d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0