Fortfarande vid datorn..

Här sitter jag fortfarande och glor, jag glor på Grillad på svts hemsida.
Det är ett skit bra och roligt program.
Har just sett klart när dom "Grillade" Sanna Bråding, nu är jag inne på det första avsnittet av Grillad som handlar om Per Morberg.
Ni vet, han som är kock och skådis.
Han gör matprogrammet "vad blir det för mat?" och i den .. "matserien" så är det inga omtagningar.
Fett coolt, haha, the real thing liksom.
Om 30 minuter ska jag dra hem och käka lunch :)
Sen när jag kommer tillbaka(13:00) så är det bara en halvtimme tills som kör genrep på Eftersnack och sen väntar man i ungefär en 40 minuter efter det och sen så bandar dom det.
Slutar efter det :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack! <3 hur mår du?

2009-03-25 @ 19:55:53
URL: http://honhannah.blogg.se/
Postat av: Klara Roos

svar: tack så mycket :D

2009-03-25 @ 21:16:34
URL: http://krooz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0