Summering av min helg!

på fredagen så hängde jag med pappa först.
Träning på processionen i kyrkan också.
sen var jag på stan med johanna och köpte tights.



på lördagen så mös jag riktigt rejält i sängen innan jag gick upp... inte!
pappa ringde och whinade(gnällade) om att få låna kameran vid 10:00 :(.
sen gick jag upp och lagade mig en stor fet lunch!
skulle ha gått på mysack, men pallade inte.
så jag drog hem till Maria och körde Singstar!
Maria blev nog döv xD


idag, söndag, så har jag inte gjort mycket alls.
jag gjorde min sak i kyrkan, fick en fin liten brosch!
sen drog jag och pappa till ica och köpte mat.
sen lagade vi maten och såg på rallybruuuudar! ;D

Kommentarer
Postat av: Klara Roos

svar: ja, det var ingen höjdare :/ helt borta är den ju inte än, men sjunkit har den gjort iaf.. :)

2009-03-22 @ 23:13:39
URL: http://krooz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0