Prov, prov, prov!

Usch, idag hade vi matteprov :(
Många fick stanna extra länge så lunchen nästan försvann.
Gick väl sådär för mig då.
Samar var helt wierd i skolan idag xD
Annars var väl allt som v anligt.
Jag och Thao fick höra på 4 st nior som framförde muntligt nationellt prov för oss.
Vi fick höra på ungefär samma berättelse, fast båda var lika konstiga.
Och det tog ett tag innan man fattade.

Pappa körde ner mig till stan där mamma väntade, vi gick och jag köpte tre tubtoppar, en klänning/linne typ grej och ett hårband för Maryan hade värsta söta hårbandet i skolan.
Fast jag köpte mitt på Glitter.
Och jag kommer inte ha det i allmänthet tror jag, haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0