Nyduschad och nykrullat hår!

Okej, okej! Jag duschade faktiskt för 3 timmar sen.
Och då gjorde jag också några mackor!
Jag vill till Kista gallerian eller centruuuum......
Timmy drar till Norrviken igen för att repa med "sitt band".
Jag pallar inte sitta där en gång till och vänta på att dom ska bli klara.
Istället så tar jag bussen till Olivia! :)
Vid 18.00, så jag hinner platta mitt extremt krullade hår..
Sen ska jag och Olivia rocka loss på gh!
Och imorgon kommer Celena till Stockholm, omg!
Jag måste träffa henne, om inte hennes pojkvän drar med henne direkt till Nynäshamn :(
Men jag åker nog ändå in till stan för att syrran ska få sminka mig och sen så ska jag gotta mig på American Cookies <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0