iiihh!

Gissa vem som sitter inne med värsta ångesten över sig själv?
MOAH!
Timmy är utomhus och åker pluka med Tobbe och Maria.
Jag sitter inne pga att jag har ont i magen, ovanligt..
Blir så jävla lack på min kropp, fungera normalt nån gång tack!
Vill kunna gå ut utan att få ont av starka dofter och ljud.
Ja, jag skrev ljud.
Metal lotta är känslig mot höga ljud.
Magen cpar sig då.
Där har Nicole sitt svar på varför jag vill dra hem före 12 från Gatufesten.
Men W/E ska köpa alevdon <3
Jag lovar, jag kommer säkerligen bli en knarkare när jag blir vuxen.

Förövrigt sitter jag här och knäpper kort på mig själv ihopp om att det blir en lucky shot nån gång, men det verkar det inte bli.
Tänkte ragga upp några nya bevakare till bilddagboken.. Eller inte.
Datorn är tom, måste fylla upp den med bilder på mig själv.
NEJ FAN!
GUITAR HERO 3 NU!
Eller ROCKBAND <3
Jag spelar på expert fuckers!

Kommentarer
Postat av: Suss

aaaw tack! :) :)

2009-03-03 @ 21:48:44
URL: http://sussiessaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0