Godmorgon, godmorgon!

Jag har inte just vaknat men jag sitter här nu, brevid en argsint Timmy som inte vinner på spelet..
Stackarn!
Fast jag verkar äga på spelet nu när jag väl har kört det ett tag. :)
Nu kom Sandra hit, Timmys syrra.
Fyfan vad snygg hon är! Hon har fått det från Timmy ;)
Hon har naturligt blont hår och  nu har hon löshår och lugg, helt förändrad.
Och brun är hon också, för hon har varit i Thailand :)

Nu är biljetterna till Valkyria bokade, jag och Timmy ska på bio i Kista :)
21:30 börjar filmen, fyfan!
Vi måste typ åka 1,5 timme tidigare eftersom man måste hämta ut biljetterna en timme innan!
): Jobbigt!
Nu ska jag.. inte göra något vettigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0