090325 - Morgonsändning.

Hahaha, för typ 15-30 minuter sedan drog morgonsändningen av mittnytt igång.
Lika coolt som alltid, och spännande.
Elin Roumeliotou var programledaren och hon var lika trevlig som alla andra på SVT.
Hon ringde till polisen och checkade med dom i sista minuter och tittade lite annat smått och gott precis innan sändningen.
Lite kul att få veta alla nyheter för alla andra i Västernorrland ;)
Fast det händer inte så mycket här på morgonen precis.
All action är på kvällen, alla sändningar och sådant.
Jag vet inte hur länge jag kommer sitta här, ett tag får man väl kanske hoppas på.
Bättre än att behöva sitta och läsa tidningar heeela tiden.
Förbannat att det inte fanns någon mat att ta med sig hit, det är så jobbigt att gå/åka hem och käka lunch.

Jag svär, dom har sjukt bra humor här. Alltid någon som skrattar.
... Haha.
Sitter och lyssnar igenom melodifestivalens låtar i brist på annat att göra.
Längtar hem, behöver få sova ut helt.
Och jag behöver min Timmy snart fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0