090321

Tjatja!
Här sitter jag och vräcker i mig mat medans jag ser på Two and a Half men.
Vaknade idag av att pappa ringde vid 10:00, herregud, det är för tidigt!
Sen somnade jag om och sen 12:00 vaknade jag av att pappa knackade på dörren.
Herregud, jag som ville sova hela dagen :(.
Han fick i alla fall låna kameran som han skulle.
Nu ska han fan börja leta efter  moppe/vespa till mig!
Efter det så.. gjorde jag mat, chiken nuggets som också blev middag för mig.
Har tänkt på att gå på mysack, ett discoställe i Sundsvall, ikväll.. Pallar kanske inte. Kommer nog inte gå. Haha.
Hör efter med lite folk nu om dom vill göra nått.
Vi får la se vad lilla jag gör ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0