090320 - Kyrkbesök och shopping yaoh!

Hej där!
Sitter hos pappa just nu, och hungrar ihjäl.
Idag har jag hunnit med jävligt mycket ska jag säga dig!
Jag har skrivit hemkunskapsprovet, som gick jävligt bra faktiskt..
Efter det gick jag hem till Farmor där pappa var, och det var inte lätt att gå kan jag säga.
Väglaget(Is)+Gympadojor = Absolut inte bra! Man gled fram.
Jag kom i alla fall fram, tog lite Sprite Zero och Farmor klagade på hela samhället som vanligt.
När katten fick syn på mig så hoppade den upp i bordskanten, är jag så skrämmande? HAHA.
Aja.

Sen åkte jag och Pappa till apoteket i Skönsberg där jag fick Nueva läppsyl, som förövrigt sög.
KÖP INTE!!!!!!!!

16:00 var det dags att träna inför processionen på söndag.
Jag, Johanna, Elin och Måns ska vara med i Gudstjänsten på Söndag i GA-Kyrka.
Jävla Måns!
Han snodde min plats! Jag skulle ha varit bokbärare men han kom inte så då fick jag vara ljusbärare(igen!).
Lite död han är på söndag alltså!
Bokbärare är ju enklast :(
Det gick i alla fall bra.

Det tog en halvtimme sen drog jag och Johanna ner till stan där vi gick typ igenom alla affärer.
Vi träffade på Madde och Mersiha.
Jag köpte ett par tights jag kollat in den sista tiden, 200kr kostade dom.. RUINERAD!
Sen gick jag hem i kylan, mys <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0