Sightseeing = BIG FAILURE.

Hej där. =)
Idag har jag hängt med Olivia(Haha, tror folk kommer tro att vi är oåtskiljaktiga, vi är med varandra hela dagarna långa).
Vi drog in till Stockholm, där vi sedan käkade på donken(mums!), på Olivias bekostnad. JAG SKA BETALA TILLBAKA!
Innan vi gick av pendeltåget till Stockholm Central så satt vi funderade på om vi skulle åkt vidare, eftersom det var meningen att vi skulle ha sightseeing idag.. Men det gick inte så där bra.

Efter vi hade ätit träffade vi Bönan(Evelin) och HORROR, en på emocore.se.
HORROR köpte biljett till Uppsala och drog vidare dit, medans vi hängde på centralen med Bönan ett tag.
Sedan hoppade jag och Olivia på ett okänt tåg som vi inte åkt förut, det gick till Västerhaninge.
Vi hoppade av i Farsta Strand där det var verkligen jättefint! Där vill jag bo.
Men om jag flyttar dit kommer jag absolut inte ta tunnelbanan, det tog typ 30-40 minuter med tunnelbana in till T-centralen medans det tog 15 minuter med pendeltåg in till Centralstation..
Och vi hade bråttom hem..
Sightseeing = BIG FAILURE.

Men vi hade i alla fall roligt!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Sånt är roligt, att vara en aning impulsiv ibland :)

Fin blogg btw.

Länkbyte? Moha ;D

2009-06-26 @ 19:24:55
URL: http://kittypaws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0