bråk

Jag tänker inte ändra mig bara för att uppfylla dina krav.
Jag är som jag är.
Jag är Lotta Svensson.
Jag har min dubbelmoral, always.
Fråga vem som helst som känt mig i över ett år.
Jag är egoistisk av mig ibland. Vem fan är inte det?
Men vem FAN var det som fanns där för dig?
Jag kan inte säga att allt ska bli bra, eller något.
När du fan inte själv vill det.
Du kommer vara kvar i din situation hur länge som helst om du inte rycker upp dig.
Det är bara DU som kan förändra.
Du kan inte tro att vi andra kan hjälpa dig.
Vi kan ge dig en spark i ryggen, men inte mer.
Räcker det fan inte så.

Och du kan fan inte sitta och skriva att jag är egoistisk av mig.
Det enda jag själv gjort i mitt liv är att bry mig om andra.
Vilket jag nu försökt att sluta med.

Ja, jag kan säga att Timmy sårar mig.
Men du och ditt whinande om Tobias då?
Du är inget bättre eller har inget bättre själv.


Aja, WHATEVER.

Hejdå Milla.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Tack så mkt, är rätt ny med o göra bloggdesigner men försöker iaf :)

2009-06-27 @ 23:21:46
URL: http://kittypaws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0