BLI INTE SUR NU MAMMA.

Hej där!
Jag är smått berusad, men inte full iaf.
Åkte till Alby och drack, badade och hänga med Carrow och Matthias.
Fett nice.
Årets första dop och det var awesome.
Var bara lite sur över att mitt pendeltåg in till stan hade kommit 5 minuter för tidigt så jag fick vänta i 30 minuter på nästan.
Tog mig 1 timme och 18 minuter till Alby, men så värt det :)
Vi hade askul.
Finns en video där jag och carrow gungar i en båt och skit.
Jag i bikiniöverdel och badbrallor och hon i linne och badbrallor.
HAHA, DEN KOMMER ALDRIG JAG LÄGGA UPP!

Min darling(Timmy) och hans loverboi Tobbe hade åkt till Alby för att komma till oss men dom hann inte :(
Men dom väntade tills jag kom till tunnelbanne stationen iaf! :D
Sött.
Fast Timmy ville inte pussa mig för jag hade druckit och rökt D:
Jag hade inte rökt mycket alls, eller druckit.
En av det första gångerna jag druckit.

NU SKA JAG SOVA!
Förlåt för dålig uppdatering.

Kommentarer
Postat av: mamma

hoppas det inte händer igen,innan du fyllt 18 snälla inget att stå efter, kram

2009-06-27 @ 22:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0