Prao på SVT och Blodprovstagning.

Idag var jag på sjukhuset som sagt, det var inte så kul.
Först hittade vi inte provtagningscentrumet och när jag väl skulle ta blodprovet så var dom tvugna att sticka mig i båda armarna eftersom det inte kom något blod ur den högra armen.
På skolan så ringde jag äntligen efter mycket tjat på mig själv, så ringde jag till SVT och frågade om prao..
Jag fick praoa där i tre dagar! 23,24,25 mars! :)
Den 24 ska jag komma dit vid två tiden på eftermiddagen och få se en massa sändningar!!!!!!!!!
Och jag får stanna hur länge jag vill, happyface!
Nu gäller det att fixa prao i 7 dagar till..

Nu har jag huvudvärk och skuldkänslor över att jag inte köpte något till pappa..
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0