krossat pepparkakshus, NOM NOM NOM.

För dom som inte vet så kom Timmy till Sundsvall.. Igen! (fredagen den 16)
Han kom typ på världens absolut kallast och drygaste dag!
Det var ungefär.. hmm.. BARA 25 MINUS GRADER UTE.
Burr burr?!
Man frös ju inte i sin .. 2 mm tjocka kappa! nejnej!
När man andades på halsduken blev andedräkten till småis.
Och eftersom jag lyckades ha oturen på min sida så kunde inte pappa hämta mig från skolan, så jag började gå hem till honom istället för att mamma skulle hämta mig där.
Jag hade på mig mina jättefina skullcandylurar, svarta med lite guldfärg, som jag hade fått av Timmy en vecka innan.
Woho! Telefonen ringde, Mamma frågade vart jag var och jag var inte precis jätte trevlig pga att jag fick slita av mig hörlurarna som hade fastnat i mössan för att kunna höra något av det hon sa.
Sen fick jag gå utan musik, ca 80 meter bara.
När jag kom till bilen var jag arg och förbannad på mamma eftersom jag inte äger en jacka och hon vägrar köpa en ny.
Satt mig i bilen och skulle sätta på mig hörlurarna igen, POFF!
Dom gick sönder i TRE DELAR.
Jag var inte hårdhänt eller något sånt när jag tog av mig dom, utan limmet eller plasten hade fryst så mycket att dom gick av bara.
Hoppas Timmy har kvittot kvar.

När vi kom hem och så, så bytte vi presenter eftersom det var våran 6 månaders dag.
Ett helt halvår tillsammans.
Jag hade köpt Timmy ett halsband där det stog:
With you
For ever

Också puss på baksidan.
Halsbandet var format som en idbricka/dogtag.
-
Av Timmy fick jag ett jättefint hjärthalsband! Bild kommer snart!

10 minuter senare hämtade vi upp Timmy som skrattade åt det hela.

Och nu sitter vi här, vi har just gjort sönder pepparkakshuset mamma vann på första advent, det var gott.
Vi har bara ätit lite av taket, orkar inget mer.
Nu ska vi sova och få skäll imorgon för att vi inte diskat upp efter oss!
Och jag blir väl antagligen dödad efter Timmy har åkt hem för mamma och pappa ska "prata".
HOLY SHIT.

Kommentarer
Postat av: jennifer

Usch för kyla!

Hemma i Skellefteå var det "bara" 19 grader.

2009-01-19 @ 22:50:09
URL: http://miisery,blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0