:) ..

Jag har grym träningsvärk från idrotten igår!
Idrotten brukar inte vara så jobbig, men mitt högraben tar dö på mig. Haha.
Det är bara mitt högra ben, inte det vänstra, jätte skumt!
Vaknade med nackspärr eller något likande för det gör jätte ont när jag rör på nacken.. Ajajaj.
Slutade grymt tidigt idag, 14:00 typ :)

Väntar på mamma nu, vi ska köpa jackan jag såg på stan!
200 kr, ska ladda upp en bild på den.. Den är så snygg!!!
Också kommer jag slippa förfrysa varje gång jag går ut :)

Och HERREGUD vilket matteprov vi hade, det var inte så svårt(inte klar ännu) men väääldigt många frågor.
Snart är det också dags för primproven, ser inte fram mot det!
Nu längtar jag bara till Stockholm.

Kommentarer
Postat av: Loo

Är det Björn och hans bror på klippet?

2009-01-27 @ 21:30:28
URL: http://loem.blogg.se/
Postat av: Hanna

hur mår du`:D

2009-01-27 @ 21:36:18
URL: http://honhannah.blogg.se/
Postat av: erik? såklart

när kmr bilden dåe!:)

2009-01-27 @ 23:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0