det kändes som om någon stack knivar i bröstet på mig.

Idag var det super fint väder!
Det blåste bara.. SUPERMYCKET.
Vindarna var iskalla och det regnade/snöade på samma gång.
Jag hade min halsduk runt om .. ja.. Min hals? När jag gick hem, men den svek mig såklart!
Det kom snö rakt mot bröstet där halsduken inte nådde.
Nu tänker du, varför drog jag inte ner den för?
Det fanns två alternativ, få snöskiten("ursäkta") i ansiktet eller på en liten yta av bröstkorgen eller hur man nu säger..
Ont gjorde det och jag tänker inte gå hem från skolan nå mera i sånt väder!
Varje flinga gjorde så ont när den kom flygandes i någon s/m.
AJAJAJ.
det kände som om någon stack knivar i bröstet på mig.

Härom dan hämtade jag VHS filmer hos pappa, ska  krypa ner i soffan nån gång i helgen och kolla på gamla disneyfilmer: )
Fan att Herkules inte fanns med! :(
"Om, om är bra!" - Skrik och Panik <3

Stog och lockat mitt hår som egentligen är själv lockigt men jag ville göra snyggare lockar.
Det stog hundra år innan jag fattade hur man skulle göra och sedan yttligare något år innan jag fick till någon lock.
Tog bara 3 timmar? Är väl borta efter jag sovit.

Aja.
Ska drömma sött och snarka högt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0