090121

Idag skulle jag ju ringt till SVT och fråga om prao på Mittnytt, men det blev inte av för allas favoritlärare satt i arbetsrummet.
Idrottsläraren Jörgen med sina jävla kommentarer!
Sparka han!
Får ringa imorgon.
Dog lite på matten, huvudvärk!
Jag gillar ibumetin :)

Maten smakade havre som vanligt.
laktosfrikost = blä.

Inget speciellt sedan..
Var och simmade ca 30 längder innan mina armar dog.
Sen sprang jag och mamma runt på Sporthallen tills vi hittade SAK gymmet som vi skall pröva snart!
Höhöhö, killarna var inte lite snygga! Men Timmy är fortfarande snyggast enligt mig!

Ska lägga in lite bilder snart!
Har även bild på den supergoda salladen mamma köpte idag.
Och en massa från jullovet.

Det är roligt att prata med killar i telefon.
Speciellt när dom spelar, dom dör alltid om man säger något negativt till dom.
HEHEHEHE.
Satt och skrek:
DÖ DÖ DÖ!
Till Timmy i telefon medans han spelade Saints Row 2.
Han slog sedan sönder sitt headset.
Han behöver lite hjälp ;)

Sjukhuset imorgon då!
Sovmorgon för mig till 8:00 kanske.
Sen blir det av att ta nått prov där uppe.
Hoppas jag inte hinner tillbaka till spanska, opepp här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0