Jag lever verkligen upp till det man säger om tonåringar..

Föräldrarna gnäller om att vi tonåringar har humörsvängningar ofta, speciellt vi tjejer p.g.a mensen.
Haha, fyfan vad jag var konstig idag!
Jag gick från att vara hur förbannad som helst på hela världen till att sväva på rosa moln.
Fast jag kommer aldrig erkänna detta för mamma, hon får inte ha rätt :)
Helvetes vad jag ligger efter nu alltså! Blir till att jobba som fan på kvällarna..
Engelskan ligger jag mest efter i men Helen förstår, ska försöka komma ikapp i helgen :)
.. Jag hatar syslöjd eller ja, jag ogillar ämnet STARKT!
Eftersom läraren är helt vrickad.
"Allt står på beskrivningen" - Det står ca två meningar på beskrivningen som inte precis hjälper till!
Ska sy ett par mjukisbyxor, men jag sydde fel i början så jag fick sitta och sprätta upp småsmåsmåstygn man inte ens kunde se.
Och då sa hon:
- Skulle inte hänt om du läste beskrivningen.
"%!"#%&"#&"#&"#&"#¤&"#¤/Y"&#!"T - Typ!
Samma sak när hon sa att jag bara pratar om min pojkvän, jag var så nära på att slå till kärringen.

Spanskan är ju inte heller så trevlig längre.
Och nu när våran NO-grupp har börjat med fysik så går terminen bara långsammare!

Aja, whinat klart nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0