Estocolmo

Hej!
Nu är jag finally in Estocolmo(Stockholm) fast jag kom fram igår kväll.
Det var ... skitkul på bussen. Det var en ungen på kanske 7 till 8 år som satt och stirrade på några 17åringar.
17 åringarna började typ hetsa upp sig och börja typ mucka med 7-8åringen som bara satt där med sina småglasögon och log.
Hahahahaha <3, han var ju så rolig lillkillen! Innan han skulle av så sa han till en av killarna:
- Du är en kohage, dig skiter man på.
Fyfan vad jag satt och garva, hahahahhaha.
Åkte 16:30, kom fram 21:45 pga försening.
Då träffade man lilla Timmy som man slängde den grymt tunga väskan på dirket. :)
Snäll här!
Men jag gav han en parfym också!
Ska posta ett annat inlägg som handlar om idag, 6/2-09, när jag var med Olivia i Grimstaskolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0