7 månader med Timmy i måndags :)

Höhö, i måndags firade jag och Timmy 7 månader tillsammans.
Klockan 20:00 utanför Gröna Lund(för 7 månader sen, 16/7-08) fick jag eller vi delade en första puss, hihi!
Sen tvingade Nicoles pappa hem oss(Jag och Nicole) till Västerås igen.
Men vi träffades igen den 25 juli, då åkte jag ni till Stockholm vid nio tiden då han mötte mig, nawwwwwwwwww.
När vi kom till Upplands Väsby för första gången för mig, så tänkte vi inte träffa på någon som han kände..
Så vi tänkte att vi skulle gå igenom Väsby Centrum.. Inne på centrum sitter hans mamma, syster, farbror, 3mäningar och låtsas farfar..
HAHA :D Smooth!
Sen åt vi hamburgare med dom på lindhemsvägen!
...
Han är i alla fall sötast! ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0