15 år fyllda idag, eller rättare sagt 09:34..

Idag fyller jag 15 år, the big fiftheen, byxmyndig, gå själv på Gatufesten, YOU NAME IT!
Eller, jag blir 15 år 09:34 :)
Kommer bara få pengar men det är jag glad över ändå!
Har ju köpt min dator för pengarna jag fick av alla i julas och jag fick också 1500 kr av pappa i förrgår för att kunna köpa den.
Nu vill jag fylla 16 år för att kunna övningsköra!
Sen 18 år för att kunna ta körkortet, och kunna gå på krogen ;)
Sen kan tiden stanna där, vill ju inte bli för gammal ;)

Ett litet tack till min mamma som födde mig smärtsamt för 15 år sedan!
ILY.

Kommentarer
Postat av: elvira bergklint

Grattis! :D <33

2009-02-01 @ 13:21:16
URL: http://elvirabergklint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0