Idag, du vet.. Dagen :D

Idag har det inte varit en speciell dag. Skola som vanligt ju och det var tråkigt.
Fast det var väl lite kul, som när Maryan och Thao skulle prova mina solglasögon jag hade med mig :)
Fick vääärsta läxan på matten som jag inte gjort, buhu :(
Aja, får göra lite strax. Kan inte göra något när mamma gnäller om precis allt!
Jag längtar sönder till torsdag.
Eftersom dom kommer färga mitt hår med de senaste hårfärgerna från L'ORÉAL,. :))))

Sitter och tittar på Christine, haha, världens bääästa program!
Fast Matthews nya tjej är skum..

OMG! Såg bilder på mig från Celenas bilddagbok, jag såg mina ben.
FAN VAD JAG SKÄMS :(
Jag ska fan börja träna riktigt mycket nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0