Skolan = Fel

Gud, det var 5 timmar sen jag skrev mitt senaste blogginlägg och det var precis när jag skulle till skolan typ.
Fatta, jag har varit i hello hole i 5 timmar redan och dagen är inte slut!
Den är slut om 3 timmar, är det ens lagligt? Att gå i skolan i 8 timmar.
Helt sjukt och vi ungdomar blir skoltrött ganska snabbt.
Varför?
För vi har såna långa dagar. Herregud, vi går till 16:00 ungefär varje dag och vi börjar 8:10.
Lite fritid kanske vi vill ha?
  Sanslöst hur mycket tiderna per skola skiljer sig.
Dom som går till 15:00 varje dag har höga betyg, medans vi som går längre har sämre betyg även fast vi får jobba mer?
Kanske för att vi blir utbrända?
Plus att dom som börjar 15:00 börjar 9:00 VARJE MORGON.
SÅ FEL!

/whin off.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0