Hälsningar från E4:an

Tjatjatja läsare!
Sitter här på Torpshammarsbussen påväg ner till Stockholm just nu.
Fett snabbt internet på bussen alltså :D(NOT)
Får la hoppas nu att jag inte glömt något viktigt hemma precis.
Längtar inte precis tills vi kommer fram eftersom vi måste gå hem med väskorna.. eh.. Buss? Ne.
Men det blir nice ändå! Fint väder är det utanför fönstren.
Kommer antaligen svettas ihjäl eftersom jag har min jacka med mig men jag måste ju ha med mig den eftersom att det är kallt i Sundsvall.
Fick reda på igår att vi kommer vara 6st i lägenheten i Stockholm. Timmys syrra flyttade hem igen.
Herregud, 6 personer i en liiiiiten 4:a Jag dör. Vi får inte ens plats vid matbordet alla.. Vi får väl se hur det går!

Kommentarer
Postat av: björk

lotta neeeeej stanna hemma nån himla gång nu kan vi ju inte ses

2009-04-10 @ 15:50:22
URL: http://bump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0