Godmorgon, godkväll och Godnatt!

Guuuuuud vad min besökare statestik sjunker här alltså!
Men jag bloggar ju nästan aldrig så.. Vad förväntar man sig liksom?
Skolan var bajsjobbig idag, att vakna klockan 07:00 var inga problem men att vara i skolan i 8 timmar var därefter ett stort problem.
Hur många gånger gäspade jag.. typ... 500 gånger kanske?
Skit jobbigt att komma till skolan och veta att man ska göra ett prov om några dagar och att man har världens slöaste hemma hos sig och det går absolut inte att plugga när han är i närheten.. Timmy!
Fast jag kan fysiken ganska bra, jag har lite mera panik över själva svenskan uppstatsen.
Jag kommer inte ihåg något av filmen, paniiiiiiiik! :(
Får fråga Helen om det går bra om jag lämnar in den på onsdag, herregud vad mycket som ska in på onsdag..
Engelska uppsatsen om ens prao, eventuellt svenskan och skriva ett fysikprov.. NOT NICE.
Vi får se hur det går med det! :)

På hemkunskapen gjorde vi vääärsta söta tårtan!
Eller ja, Minh thu, Thao och Maryan gjorde tårtan med en Jola skrikandes i öronen medans jag, Jurij och Robin gjorde småkycklingar av marsipan(?) och sockerpärlor.
Ska lägga upp en bild på tårtan efter detta inlägg.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0