e4:an

Hejsan! Jag sitter på bussen ja påväg hem.
Lite små jobbigt eftersom jag har ont i ryggen. Hatar min rygg. Tur att den inte gör lika ont som förut..
Som snacks på den 5,5 timmes resan har jag sessamkakor och bonaqua.
Kanske skulle gjort en macka eller två.. Aja.. Jag reser ju så ofta så jag är van.
Visst, jag ser inte framemot skolan imorgon men lite pepp kan man väl vara på att träffa sina kompisar igen.
Annars är man gryyymt opepp. Hatar att kliva upp7:00 :((((((((

Själv så sitter man här nu och längtar tillbaka till soliga Stockholm och underbara Timmy.
Ge mig?
Han kommer troligtvis upp vid Valborg, i hope <3.
Känns alltid lika skumt att sova ensam de första dagarna ifrån honom.

Nu vet jag vad jag ska göra, lägga upp en "Dagens" :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0