Dagens.

DAGENS VILL HA: Snygga ben(Y), Nya kläder, smink och gymkort.
DAGENS KLÄDSEL: Tubtop och tights, kjolen ligger på golvet men jag ska inte lämna rummet så..
DAGENS SMINK: Ska sminka mig snart :)
DAGENS FRISYR: Hästsvans.
DAGENS HÄNDELSE: Stefani skrek hela morgonen.
DAGENS LÅT: Beyoncé - Halo
DAGENS PLANER: Kanske plocka upp lite på rummet, kasta allt godis kanske?.. näää..
DAGENS SAKNAD: Mammas mat.
DAGENS DUMMASTE: Stefani.
DAGENS SJUKA: Näsan kliar lite.
DAGENS DROG: Tuggummi <3
DAGENS ROLIGASTE: Äääähhhhhhhh, inte vet jag?
DAGENS FAVORIT: Kramar från Timmy!
DAGENS KÖP: I wish :(
DAGENS GODIS: After Eight!
DAGENS HUMÖR: Jodå :D
DAGENS ORD: MAT GE MIG MAT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0