:D

Nu är jag hemma och jag fryser jätte mycket! (23:05)
Iskallt!
Jag var med Nadja, Minh Thu, Maryan och Samar :)
Jag och Nadja satt mest och snacka skit, ops!
Cyklade till Nacksta, så kallt!
Och Nadja stressade mig, tog mig 10 minuter att cykla D:
FAN FÖR ALLA ÖVERGÅNGSSTÄLLEN.
Jag är kung på att cykla, kan prata i telefon och byta låt på ipoden samtidigt :D
Min(a) cykla(r) är 1337!

Jag och Nadja var coola på ica, kom ut med coca cola zero ;D

DET VAR SÅ KALLT NÄR JAG SKULLE HEM.
OCH PRECIS DÅ TRÄFFAR JAG JOHANNA.
Som var livrädd! För hon skulle träffa en söt pojk från Bergsåker!
Han stod på andra sidan skolan och vi på den andra när hon klämde sönder min arm i nervositet D:
Han var i alla fall ingen pedofil och jag fick dra hem.
Tog mig 30-70 sekunder hem till pappa eftersom jag cyklade på vägen fort som fan så jag kom hem till pappa snabbt.
Låste cykeln och skrek när jag kom in i lägenheten:
- KÖR HEM MIG ELLER HITTA MIG FÖRFRUSEN.
Pappaba: Ska vi ta en tur runt stan.
PAPPA <3

Imorgon ska vi åka på second hand affärer tillsammans.
Han ringde nyss också och ba: vill inte du följa med mig till Njurunda, men det orkade inte jag.
Pappa saknar mig!

Mitt smink kliar :((

Kommentarer
Postat av: johanna

pedofil haha :D

2009-05-02 @ 00:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0