090405

Godmorgon världen!
Idag är det grått ute som vanligt och jag vaknade sent med Timmy brevid mig.
Han är min lilla slav justnu, han står och diskar :D
Men sen blir det kebab för hans del(och min!).
Ska börja skriva klart svenskan alldeles strax.
Den som köper mig en systemkamera blir min no.1!
Mitt minneskort till min kamera är sönder(great!), ett nytt kostar 399kr.
Ajajaj, dyrt som satan!
Det känns som parabolen på huset mittemot .. stirrar på en, haha.
Den är precis vinklad till det stället jag sitter på, creepy.
Fast Teve-masten sitter ju på Södra Berget och det ligger typ mot den riktning så.
Men ändå creepy.

Nu ska jag städa lite så mamma blir happyface istället för /madmad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0